Callcenter medewerkers

Wat doen wij? Wij zijn een callcenter dat zowel B2C als B2B werkt. De bedoeling is dat je afspraken genereerd voor ons salesteam. Het leuke daaraan is dat je gesprekken voert zonder dat je direct aan de telefoon iets hoeft te verkopen.

Wie ben jij
Voor ons nieuwe team in Enschede zoeken we enthousiast talent. Je studeert en zoekt een bijbaan met flexibele werktijden. Je bent niet bang om te bellen, vindt het leuk om met potenciele klanten te spreken en wilt je graag ontwikkelen.

Regio: Alle Regio’s
Locatie: Landelijk

Wat vragen wij

Minimaal MBO denk- en werkniveau

  • De beste telefoonstem van Nederland
  • Overredingskracht en doorzettingsvermogen
  • En natuurlijk een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Minimaal 1 jaar ervaring als callcenter agent

Wat bieden wij

  • We werken met een zeer goede en van tijd tot tijd leuke extra bonusacties
  • Uitstekende begeleiding en training
  • Een prettige werksfeer met een gezellig team

Ook in deze tijd dat we zoveel mogelijk thuis moeten blijven, bieden wij jou een volledig online trainingsprogramma en je kan direct na jouw training thuis aan het werk onder goede, online begeleiding. Na de Corona-Crisis kan je weer volledig of deels aan de slag op een van onze vestigingen.

Werktijden zijn van maandag t/m vrijdag van 09:00 – 21:00

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Werk vanuit huis mogelijkheden
  • Flexibele werkuren
  • Bonus / Winstdeling

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Freelance/ZZP

Salaris: €1.800,00 – €4.000,00 per maand

Taal:

  • Nederlands (Vereist)

Taken:

  • Andere taken die van je gevraagd worden

Thuiswerken:

  • Ja